مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 10:402020-01-11فرهنگي

اجرای نمایش «آرزوهای یک موش کور» در مرکز تئاتر کانون


نمایش «آرزوهای یک موش کور» به کارگردانی وحید نفر از روز چهارشنبه 25 دی 1398 اجراهای خود را در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری آغاز می کند.

- نمایش آرزوهای یک موش کور به کارگردانی وحید نفر از روز چهارشنبه 25 دی 1398 اجراهای خود را در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نمایش آرزوهای یک موش کور نوشته سعید اپک ویژه کودکان 5 تا 12 سال است و هنرمندانی همچون خالق استواری، سعید اپک، علی باروتی و هدی حاج طاهری در آن ایفای نقش می کنند.

این نمایش صبح ها با هماهنگی قبلی ویژه مدارس و مهدکودک ها و عصرها به جز روزهای شنبه ساعت 17 از دی تا اسفند 1398 در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله اجرا می شود.

در خلاصه این نمایش آمده است؛ در یک شب مهتابی، موش کور کوچکی تصمیم می گیرد از خانه اش در زیر زمین بیرون برود و در پی آرزویش که دیدن خورشید است برود.

در مسیر خود با حیوانات جنگل روبه رو شده و ماجراهای شگفت انگیزی برای موش کور اتفاق می افتد.

بر اساس این خبر، معصومه آرواز دستیار کارگردان، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، سیامک پورجبار طراح پوستر و بروشور، رضا خزرایی طراح نور، هانیه زحمتکش و الهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش «آرزوهای یک موش کور» در مرکز تئاتر کانون

اجرای نمایش «آرزوهای یک موش کور» در مرکز تئاتر کانون