مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 19:452020-01-11حوادث

هلال احمر خوزستان برای امداد رسانی در جاده ها «آماده باش» است


معاون جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: هلال احمر استان خوزستان برای امداد رسانی در جاده های برف زده استان به صورت «آماده باش» است.

- اهواز- معاون جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: هلال احمر استان خوزستان برای امداد رسانی در جاده های برف زده استان به صورت آماده باش است.

علی پهلوان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نجات گران جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک به دنبال بارش سنگین برف در روستاهای بخش صیدون این شهرستان، عملیات امداد و نجات در این منطقه به انجام رسید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: 17 سرنشین از 5 خودروی گرفتار شده در برف توسط نیروهای امدادی هلال احمر در گردنه های منطقه امام زاده عبدالله رهاسازی شده اند و مورد امداد رسانی قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان خوزستان تمامی پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر آماده ارائه خدمات امدادی به افراد در راه مانده و نیازمند به دریافت خدمات فوریت های امدادی هستند.

پهلوان عنوان کرد: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر از طریق شماره تلفن 112 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و هماهنگی عملیات های امداد و نجات به هم استانی های عزیزمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر خوزستان برای امداد رسانی در جاده ها «آماده باش» است

هلال احمر خوزستان برای امداد رسانی در جاده ها «آماده باش» است