مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 20:502020-01-11ورزشي

شکست برایتون در حضور جهانبخش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در یکی از مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم برایتون که برخلاف دو دیدار اخیرش و برای دومین بار در این فصل به عنوان وینگر راست در ترکیب قرار داشت، - ستاره ایرانی برایتون در جریان شکست تیمش برابر اورتون 62 دقیقه بازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در یکی از مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم برایتون که برخلاف دو دیدار اخیرش و برای دومین بار در این فصل به عنوان وینگر راست در ترکیب قرار داشت، از ساعت 18:30 امشب در استادیوم گودیسون پارک مقابل تیم رده سیزدهمی اورتون قرار گرفت.

اورتون بعد از سه حمله جدی روی دروازه برایتون، موفق شد در دقیقه 38 با پاس لوکاس دینیه به ریچارلیسون و دو سر توپ و شوت فنی زیبای این بازیکن به گل برسد و با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم تلاش یاران جهانبخش برای گلزنی حاصلی به همراه نداشت تا در نهایت برایتون بعد از یک مساوی در لیگ جزیره و یک شکست در جام حذفی انگلیس، باز هم نتواند به پیروزی برسد و با نتیجه یک بر صفر مغلوب اورتون شود.

علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی برایتون که در نخستین حضور در ترکیب برایتون در این فصل موفق به گلزنی برابر بورنموث شده و پس از آن در بازی تعویضی مقابل چلسی یک گل تماشایی به ثمر رسانده بود، بعد از دو مسابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست برایتون در حضور جهانبخش

شکست برایتون در حضور جهانبخش