مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 05:302020-01-12دانش

30 دی ماه آخرین فرصت ثبت نام در تمام دوره های بدون آزمون


30 دی ماه آخرین فرصت ثبت نام در تمام دوره های بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، پیام نور، کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای و کاردانی به کارشناسی است.

- دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، پیام نور، کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای و کاردانی به کارشناسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرحله تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی صرفاً با سوابق تحصیلی دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1398 در 30 دی ماه پایان می یابد.

این مرحله که از 27 آبان ماه آغاز شده است در دو مرحله با اعلام رشته های جدید ادامه یافته است و افرادی که متقاضی تحصیل در رشته های تحصیلی صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1398 می توانند تا 30 دی ماه با مراجعه به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

داوطلبان باید در یکی از رشته محل های اعلام شده در دانشگاه و موسسه آموزش عالی ثبت نام کنند و پس از تایید نهایی به عنوان دانشجو پذیرفته می شوند.

اعلام آخرین فرصت پذیرش در کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 همچنین مرحله تمدید پذیرش رشته های تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 (مرحله پذیرش با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 دی ماه آخرین فرصت ثبت نام در تمام دوره های بدون آزمون

30 دی ماه آخرین فرصت ثبت نام در تمام دوره های بدون آزمون