مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 07:102020-01-12سياسي

تا رویداد گردشگری 2020 چند اقامتگاه بوم گردی در کرمانشاه داریم؟


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده تا زمان برگزاری رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 نزدیک به 100 اقامتگاه بوم گردی در استان خواهیم داشت.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده تا زمان برگزاری رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 نزدیک به 100 اقامتگاه بوم گردی در استان خواهیم داشت.

علی صابر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پس از انتخاب کرمانشاه به عنوان میزبان اجلاس جهانی گردشگری 2020 صدور مجوز راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی در استان شتاب بالایی گرفته و به طی شدن فرآیندهای اداری این امر سرعت داده ایم.

وی به فعالیت 23 اقامتگاه بوم گردی در استان اشاره کرد و گفت: علاوه این تعداد، ظرف یکی دو هفته آینده مجوز بهره برداری از 15 تا 16 اقامتگاه بوم گردی دیگر را نیز صادر خواهیم کرد.

معاون گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: باتوجه به روند کنونی پیش بینی می کنیم تا پایان امسال تعداد اقامتگاه های بوم گردی استان به 50 مورد برسد.

وی در ادامه به شعار اجلاس جهانی گردشگری در سال 2020 با عنوان اکوتوریسم و گردشگری روستایی به میزبانی کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: باتوجه به اهمیت و نقش روستاها و اقامتگاه های بوم گردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا رویداد گردشگری 2020 چند اقامتگاه بوم گردی در کرمانشاه داریم؟

تا رویداد گردشگری 2020 چند اقامتگاه بوم گردی در کرمانشاه داریم؟