مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 07:462020-01-12فرهنگي

رضا درستکار: حداقل ده فیلم این دوره، از آثار ارزشمند و خوب سینمای ایران خواهد بود


عضو هیأت انتخاب جشنواره فیلم فجر گفت: فیلم «قاتل و وحشی» مورد تأیید کسانی که من با آنها صحبت کردم، بود اما نکته ای که وجود دارد به مسائل مرتبط با مشکلات حقوقی بر سر مالکیت فیلم بر می گردد.

- پس از گمانه زنی های بسیار بالاخره لیست نهایی فیلم های بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر شامگاه گذشته اعلام شد.

لیستی که غایبان بسیاری داشت و در عین حال پیش بینی در خصوص حضور برخی چهره های سرشناس سینمایی هم درست بود.

با این حال اما با حضور فیلمسازان سرشناس و قدیمی و در کنار نسل جوان و با استعداد سینما انتظار می رود با جشنواره گرم و رقابتی روبه رو باشیم.

به همین بهانه با رضا درستکار از اعضای هیئت انتخاب این دوره از جشنواره فجر درباره چند و چون انتخاب فیلم ها به گفت وگو نشستیم که در ادامه می خوانید.

یکی از معضلاتی که هیئت انتخاب همواره با آن دست و پنجه نرم می کند بازبینی نسخه هایی از فیلم هاست که کامل نشدند و علیرغم این که هرسال این مسئله به صاحبان فیلم ها گوشزد می شود اما شاهد ارسال نسخه های ناقص به دبیرخانه جشنواره هستیم.

شما در این دوره چند فیلم را مورد بازبینی قرار دادید و نسخه های رسیده به هیئت انتخاب به لحاظ تکمیل مراحل فنی به چه صورت بود؟ مجموع فیلم هایی که در این دوره در هیئت انتخاب دیده شد به ترتیب 89 فیلم بلند و 18 فیلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا درستکار: حداقل ده فیلم این دوره، از آثار ارزشمند و خوب سینمای ایران خواهد بود

رضا درستکار: حداقل ده فیلم این دوره، از آثار ارزشمند و خوب سینمای ایران خواهد بود