مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 11:302020-01-12اقتصادي

تولید سالانه 685هزار انواع گل و گیاهان گلخانه ای در نکا


گلخانه داران نکایی سالانه 685هزار انواع گل و گیاه در این شهرستان تولید و روانه بازار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، سید شبر موسوی تاکامی با اشاره به اینکه سطح گلخانه های شهرستان نکا 8هزار و 400مترمربع است گفت: گلخانه داران نکایی سالانه 685هزار انواع گل در این شهرستان تولید و روانه بازار می کنند.

مدیر جهاد کشاورزی نکا با بیان اینکه 20واحد پرورش گل و گیاهان گلخانه ای در این شهرستان فعال هستند گفت: از این تعداد 3واحد به صورت صنعتی و 17واحد به صورت کوچک مقیاس فعالیت دارند.

موسوی تاکامی تصریح کرد: 23نفر به طور مستقیم و به صورت دائم در واحدهای تولیدی گل و گیاهان گلخانه ای شهرستان نکا مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: محصولات تولیدی این واحدها شامل، 131هزار و 70گل گلدانی و آپارتمانی،34هزار و 50شاخه بریده و 520هزار بوته و نشا است.

مدیر جهاد کشاورزی نکا در خصوص پرداخت تسهیلات پرورش گل و احداث گلخانه گفت: متقاضیان پرورش گل و گلخانه در مقیاس کوچک و خانه باغ ها برای دریافت مجوز باید به مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان نکا و برای واحدهای صنعتی به نظام مهندسی کشاورزی استان مراجعه کنند.

موسوی تاکامی با بیان اینکه بهره برداران برای شروع به کار باید حداقل 20درصد به عنوان آورده شخصی و سرمایه اولیه داشته باشند، افزود: امسال تا کنون د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 685هزار انواع گل و گیاهان گلخانه ای در نکا

تولید سالانه 685هزار انواع گل و گیاهان گلخانه ای در نکا