مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 06:502020-01-13سياسي

برگزاری برنامه های فرهنگسرای المهدی(عج)کاشان بامحوریت شهیدسلیمانی


مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) در کاشان از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی این فرهنگسرا با محوریت سردار شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

- کاشان – مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) در کاشان از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی این فرهنگسرا با محوریت سردار شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

محمدرضا گلسرخی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه ای از یک سرباز وطن بود که 40 سال از عمر شریف خود را در راه حفظ امنیت ایران اسلامی گذراند، اظهار داشت: به منظور ارج نهادن به مجاهدت و تلاش های این شهید بزرگوار فرهنگسرای المهدی (عج) برنامه های فرهنگی و اجتماعی خود را با محوریت شهید سلیمانی انجام می دهد.

وی از برگزاری ویژه برنامه پندانه با حضور دانش آموزان منطقه راوند کاشان در فرهنگسرای المهدی (عج) خبر داد و ابراز داشت: این برنامه فرهنگی مخصوص دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس است که دانش آموزان علاوه بر تماشای فیلم با موضوع جبهه مقاومت با قهرمانان و مدافعان امنیت وطن آشنا می شوند.

مدیر فرهنگسرای المهدی (عج) کاشان با اشاره به گسترش بازی های رایانه ای در بین دانش آموزان تصریح کرد: در بخش دیگری از این ویژه برنامه شرکت کنندگان با انجام بازی های فکری و رقابت با همدیگر شعار نه به بازی های رایانه ای را تجلی می بخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های فرهنگسرای المهدی(عج)کاشان بامحوریت شهیدسلیمانی

برگزاری برنامه های فرهنگسرای المهدی(عج)کاشان بامحوریت شهیدسلیمانی