مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 11:552020-01-13سياسي

100 درصد مراکز جامع سلامت در استان بوشهر زیر 10 سال عمر دارند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: 100 درصد مراکز جامع سلامت در استان بوشهر زیر 10 سال عمر دارند و آمار درخشانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کشمیری ظهر دوشنبه در نشست با فرماندار گناوه اظهار داشت: عدالت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از اولویت های حوزه سلامت است که در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: سلامت موضوعی اجتماعی است که 25 تا 30 درصد آن بر عهده دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است در همین راستا مسئولین شهرستان گناوه در شورای برنامه ریزی شهرستان سهم بهداشت و درمان را بیشتر ببینند.

کشمیری گفت: دولت در اجرای طرح تحول نظام سلامت هزینه های زیادی کرد که مزایای بسیاری برای نقاط مختلف استان بوشهر دارد و باعث شد تا پزشکان ماندگار و سطح خدمات رسانی به مردم افزایش یابد.

وی تصریح کرد: به منظور ماندگاری بیشتر پزشکان و پرستاران در مناطق محروم و مرزی یک برنامه جدید از سال آینده طراحی می شود که میزان پرداختی به پزشکانی که در این مناطق فعالیت می کنند به نحو چشمگیری افزایش پیدا کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بابیان اینکه اگر مقایسه ای به ابتدا و انتهای دهه 90 در عرصه سلامت استان بوشهر شود شکل و شمایل بیمارستان ها تغییر کرده است گفت: دغدغه بیماران در زمینه هزینه کمتر و تأمین وسایل درمانی بیمارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد مراکز جامع سلامت در استان بوشهر زیر 10 سال عمر دارند

100 درصد مراکز جامع سلامت در استان بوشهر زیر 10 سال عمر دارند