مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 12:152020-01-13اقتصادي

تپش نبض اقتصاد روستاهای قم، تندتر از همیشه


صندوق اعتبارات خُرد زنان روستایی از دو سال پیش تا کنون برای بیش از 1200 نفر از زنان و دختران روستاهای استان قم شغل ایجاد شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما اوایل سال 96 بود که با هدف رونق اشتغال، کارآفرینی و حمایت از روستاها به عنوان چرخه اول تولید کشور، برنامه توانمندسازی اشتغال و کارآفرینی زنان روستایی و عشایری در استان قم دوباره احیا شد؛ تفاوت اجرای این برنامه با برنامه های قبل در عزم راسخ تر روستاییان به ویژه بانوان روستا و حمایت جدی تر دستگاههای مربوطه از جمله جهاد کشاورزی، فنی و حرفه ای و منابع طبیعی بود.

در ساختمان 11 طبقه سازمان جهاد کشاورزی، پای صحبت های مدیر ترویج این سازمان نشستم؛ او از استقبال بی سابقه بانوان روستایی از این طرح و صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در استان قم گفت؛ اینکه این طرح با راه اندازی 26 صندوق در 26 روستا در حال اجراست و توانسته تا کنون 900 نفر از زنان و دختران را به عرصه تولید و اشتغال روستایی دعوت کند؛ تولیداتی که نتیجه 800 میلیون تومان تسهیلات بی بهره است.

آقای حاجی رضا با بیان اینکه این تسهیلات برای زراعت و باغبانی ، دام و طیور، پرورش ماهیان و پرندگان زینتی ، فرآوری محصولات و حتی رونق صنعت بوم گردی هزینه شده است افزود : بیش از 130 دوره آموزشی با حضور استادان کارآفرینی و کارشناسان مختلف بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تپش نبض اقتصاد روستاهای قم، تندتر از همیشه

تپش نبض اقتصاد روستاهای قم، تندتر از همیشه