مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 13:052020-01-13ورزشي

یادواره 64 شهید ورزشکار خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: یادواره 64 شهید ورزشکار استان، 26 دی ماه در بیرجند برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عزیزی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بزرگترین تجلی فرهنگ ایثار و شهادت را می توانیم در قدرشناسی ملت ایران در مراسم تشیع و تدفین شهید قاسم سلیمانی ببینیم.

وی با بیان اینکه این مؤید نگاه استراتژیک نظام و مردم به فعالیت و زنده بودن انقلاب اسلامی است، بیان کرد: شهدا پاسداران انقلاب اسلامی هستند که آگاهانه راه امام حسین (ع) را انتخاب کردند و در این مسیر از عزیزترین گوهر وجودی خود گذشتند تا ارزش های الهی پایدار بماند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، توسعه فرهنگی را یکی از راهبردهای کلان در حوزه ورزش و جوانان استان دانست و گفت: اعتقاد راسخ ما این است که قهرمانی بدون معنویت و اخلاق ورزش نیست و جایگاهی در نظام ارزشی ایران نخواهد داشت.

عزیزی ادامه داد: به دنبال این هستیم تا جامعه ورزش خراسان جنوبی به عنوان جامعه مرجع و الگو در حوزه اخلاق و ترویج فرهنگ و معارف الهی به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

وی با اشاره به اینکه جریان برگزاری یادوراه های شهدا از سال گذشته با برگزاری کنگره دو هزار شهید استان آغاز شد، بیان داشت: در پنج شنبه این هفته نیز میزبان خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 64 شهید ورزشکار خراسان جنوبی برگزار می شود

یادواره 64 شهید ورزشکار خراسان جنوبی برگزار می شود