مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 10:572020-01-14اجتماعي

سرما به سیستم لوله کشی واحدهای مسکونی خلخال خسارت زد


محمد دیباج لطیفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شدت سردی هوای منطقه که در روزهای اخیر به اوج خود رسیده موجب یخ زدگی و ترکیدگی 25 مورد کنتور آب مشترکین و همچنین 15 مورد ترکیدگی سیستم لوله کشی آب واحدهای مسکونی روستایی این شهرستان شده است.

او گفت: در حالی که برودت هوا در شهر خلخال 10 تا 15 درجه زیر صفر اعلام شده، شدت سرمای هوا در مناطق کوهستانی و روستاهای واقع در دامنه کوه ها و ارتفاعات برف گیر این شهرستان بیشتر بوده و نیازمند پوشش و مراقبت اهالی از کنتور آب و سیستم لوله کشی منازل برای پیشگیری از یخ زدگی و ترکیدگی تجهیزات آب شرب است.

لطیفی اظهارکرد: با توجه به ورود جبهه هوای سرد به استان و کاهش شدید دمای هوا و به منظور حفاظت از کنتورهای آب در مقابل یخ زدگی و شکستگی و همچنین جلوگیری از بروز خسارت، لازم است مشترکان روستاهای همه مناطق این شهرستان اقدامات پیشگیرانه از یخ زدگی و ترکیدگی کنتور و لوله کشی روباز منازل مسکونی خودرا با بکارگیری روش هایی همچون پوشش کنتور و لوازم جانبی آن با استفاده از پوشال، پشم شیشه و سایر پوشش های مناسب انجام دهند.

وی گفت: همچنین جلوگیری از ورود و تجمع آب در داخل حوضچه کنتور و نصب دریچه کنتور روی حوضچه فاقد دریچه از دیگر مواردی است که در این فصل باید انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرما به سیستم لوله کشی واحدهای مسکونی خلخال خسارت زد

سرما به سیستم لوله کشی واحدهای مسکونی خلخال خسارت زد