مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 11:102020-01-14اقتصادي

هشدار در خصوص یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبی


معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره کاهش محسوس دمای هوا طی روزهای اخیر گفت: این کاهش دما که تا پایان فصل زمستان وجود دارد باعث یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبی منازل خواهد شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره کاهش محسوس دمای هوا طی روزهای اخیر گفت: این کاهش دما که تا پایان فصل زمستان وجود دارد باعث یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبی منازل خواهد شد.

طهمورث گودرزی سه شنبه، 24 دی ماه در جمع خبرنگاران افزود: مشترکان در زمان یخ زدگی کنتور از آتش زدن و ریختن آب جوش بر روی کنتور آب خودداری کنند.

وی اظهار کرد: شهروندان با در نظر گرفتن این موضوع نسبت به عایق کردن کنتور و تاسیسات آبی خود اقدام کنند.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه احتمال یخ زدگی لوله و تاسیسات آبی که در فضای روباز قرار گرفته اند بسیار بیشتر است، خاطرنشان کرد: پوشش کنتور و لوازم جانبی آن با استفاده از پوشال، پشم شیشه یا سایر پوشش های مناسب باید انجام گیرد.

گودرزی با بیان اینکه بیشترین موارد یخ زدگی تاسیسات مربوط به کنتور و لوله های آب روباز منازل است، تصریح کرد: این موضوع با رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان قابل پیشگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار در خصوص یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبی

هشدار در خصوص یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبی