مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 11:552020-01-14اقتصادي

30 روستای اسدآباد پایلوت طرح اشتغالزایی بنیاد برکت


فرماندار شهرستان اسدآباد از انتخاب 30 روستای اسدآباد به عنوان پایلوت در طرح اشتغالزایی بنیاد برکت خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از انتخاب 30 روستای اسدآباد به عنوان پایلوت در طرح اشتغالزایی بنیاد برکت خبر داد.

مجید درویشی امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در حال حاضر طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در 28 روستای هدف شهرستان در دست اجرا بوده و تا بهمن ماه در دو روستای باقیمانده نیز این طرح به اجرا درخواهد آمد.

وی با بیان اینکه 1925 نفر از متقاضیان طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در روستاهای پایلوت شهرستان ثبت نام شده اند، افزود: از این تعداد متقاضی ثبت نام شده 695 نفر مورد تأیید قرار گرفته و 393 نفر به بانک ها معرفی شده اند.

درویشی با اشاره به اینکه در فاز اول بنیاد برکت 12 میلیارد تومان برای اشتغال در روستاهای پایلوت شهرستان در حال سرمایه گذاری بوده که تا پایان بهمن ماه پرداخت و واریز تسهیلات 393 نفر معرفی شده به بانک انجام خواهد شد، تصریح کرد: از 393 نفر معرفی شده به بانک تعداد 85 نفر را بانوان و 311 نفر را برادران تشکیل داده اند که این افراد در مشاغل مختلفی چون پرورش دام سبک و سنگین، پرورش طیور، گلخانه، قالیبافی، آرایشگری، پرورش زنبورعسل، موبایل و سوپر مارکتی متقاضی استفاده از تسهیلات بنیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 روستای اسدآباد پایلوت طرح اشتغالزایی بنیاد برکت

30 روستای اسدآباد پایلوت طرح اشتغالزایی بنیاد برکت