مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 06:562020-01-15سياسي

گنبدکاووس برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده می شود


معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس روز چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان از ادارات و نهادهای عضو 11 کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان خواست تا با تدوین برنامه های جذاب و مفرح که به امید و نشاط اجتماعی مردم کمک کند، به استقبال مسافران نوروز 99 بروند.

عبدالقدیر کریمی یادآور شد که به دلیل وقوع سیل در ایام نوروز امسال و با وجود برنامه ریزی های انجام شده، این شهرستان نتوانست همچون سال های قبل میزبان مسافران نوروزی باشد بنابراین باید با استفاده از همه امکانات و ظرفیت های شهرستان و با یک برنامه ریزی مناسبت، استقبال و میزبانی مطلوبی از مسافران نوروز 99 صورت گیرد.

وی افزود: گنبدکاووس ظرفیت های بالایی دربخش گردشگری، تاریخی و فرهنگی دارد که با بهره گیری از آن بایستی به بهترین نحو ممکن از مسافران نوروزی استقبال و میزبانی کرد تا با خاطره خوش این شهرستان را ترک نمایند.

کریمی تاکید کرد: همه ادارات و نهادهای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر گنبدکاووس بایستی با برنامه ریزی مناسب و با هماهنگی یکدیگر به شکل مطلوب از مسافران و گردشگران نوروزی استقبال و میزبانی کنند تا خاطرات تلخ سیل نوروز امسال جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنبدکاووس برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده می شود

گنبدکاووس برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده می شود