مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 09:552020-01-15سياسي

وجود 357 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان


مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، از وجود 357 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان خبر داد و گفت: 28 کانون مشکل دار در استان شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی یار محمدی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل فرهنگسرای کوثر زنجان، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال 1371 با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن شکل گرفت و سال گذشته اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید و توسط رییس جمهور ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه اساسنامه کانون های مساجد تشکیل می شود، اظهار کرد: در سطح استانی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با حضور 9 عضو تشکیل و به ریاست نماینده ولی فقیه در استان، نایب رییس استاندار، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مدیرکل ارشاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، فرمانده سپاه استان و شهردار تشکیل شده است.

مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجا ن، از وجود 357 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان خبر داد و گفت: امسال 37 باب کانون به کانون های مساجد استان افزوده می شود و 28 کانون مشکل در هم شناسایی شده و رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 357 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان

وجود 357 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان