مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 10:052020-01-16اقتصادي

اختصاص60 میلیارد ریال برای احداث مجتمع تجدیدنظر وخانواده در کاشان


رییس کل دادگستری استان اصفهان از اختصاص 60میلیارد ریال از محل اعتبارات خاص رییس قوه قضاییه برای احداث مجتمع تجدیدنظر و خانواده در کاشان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حبیبی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران کاشانی با بیان اینکه برای مبارزه با فساد با هیچ فرد و ارگانی تعارف نداریم، اظهار داشت: مبارزه با فساد افراد خاص و محدودی را شامل می شود و اکثر فعالان اقتصادی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی قانونی عمل می کنند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از کارآفرینان و فعالان اقتصادی از جمله اهداف قوه قضاییه و همچنین سیستم قضایی استان اصفهان است، ابراز داشت: فعالان اقتصادی افرادی هستند که برای توسعه و پیشرفت کشور سعی و تلاش می کنند و باید از آنها حمایت شود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در چند ماه اخیر اقدامات خوبی برای دسترسی آسان مردم به عدالت و دستگاه قضا انجام شده است، تصریح کرد: به این منظور چهار شعبه تجدیدنظر در کاشان مستقر شده است که این مهم توانسته است نقش موثری در جلوگیری از رفت و آمدهای طولانی مردم کاشان به مرکز استان داشته باشد.

اتصال شورای حل اختلاف کاشان به سامانه مرکزی استان وی همچنین از اتصال شورای حل اختلاف کاشان به سامانه مرکزی استان اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: این نیز به منظور تسهیل در رسیدگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص60 میلیارد ریال برای احداث مجتمع تجدیدنظر وخانواده در کاشان

اختصاص60 میلیارد ریال برای احداث مجتمع تجدیدنظر وخانواده در کاشان