مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 11:202020-01-16سياسي

توصیه ای که مقام معظم رهبری به آیت الله ملک حسینی کردند


مسئول امور ارتباطات حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری گفت: در دیدار با رهبر معظم انقلاب، ایشان به آیت الله ملک حسینی توصیه کردند که باید همچون گذشته حضوری پر رنگ در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشید.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول امور ارتباطات حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری گفت: در دیدار با رهبر معظم انقلاب، ایشان به آیت الله ملک حسینی توصیه کردند که باید همچون گذشته حضوری پر رنگ در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان در مراسم تکریم و معارفه پنجشنبه26 دی ماه در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، با اشاره به حضور 25 ساله حجت الاسلام والمسلمین حسینی در مسند نماز جمعه شهر یاسوج افزود: علت این تغییر و تحول مشکلات جسمی و بیماری آقای حسینی بوده و هیچ دلیل و مورد دیگری وجود نداشته است.

وی ضمن تشکر از زحمات امام جمعه اسبق یاسوج افزود: ایشان بیانی صریح و شفاف، نفسی گرم و دلنشینی دارند و در این 25 سال مردم یاسوج از بیانات ایشان بهره مند شدند.

مسئول امور ارتباطات حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به تغییر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تغییر با پیشنهاد و مدیریت خود آیت الله ملک حسینی انجام شد و به این خاطر بود که هر دو مسئولیت نمایندگی، و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه ای که مقام معظم رهبری به آیت الله ملک حسینی کردند

توصیه ای که مقام معظم رهبری به آیت الله ملک حسینی کردند