مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 06:252020-01-17ورزشي

دبیرکل کمیته ملی المپیک: هیچ نامه نگاری جدیدی با IOC نداشته ایم


دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران گفت که هیچ نامه جدیدی از سوی آنها به کمیته بین المللی المپیک ارسال نشده است.

- کیکاووس سعیدی در خصوص ادعای رسانه های خارجی مبنی بر نامه نگاری مسئولان ایران در سفر اخیر به لوزان و تعهد کتبی به رییس کمیته بین المللی المپیک، اظهار داشت: تا آنجایی که من مطلع هستم که در این سفر هیچ تعهد و نامه ای از سوی ایران امضا نشده و این تفسیر آنها از یک مطلب است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک افزود: آنچه قطعی و مسجل می توان گفت این است که ما متعهد به رعایت منشور المپیک هستیم که امری بنیادی است و هر کشوری که عضویت در IOC را می پذیرد احترام به منشور المپیک را قبول دارد و بدیهی است یکسری مفاهیم نظری در منشور است و همه کشورها به آن پایبند هستند.

سعیدی یادآور شد: در سفر اخیر هیچ نامه ای رد و بدل نشده و تنها نشست و مذاکرات انجام شده که جنبه مثبتی داشته و باعث ایجاد درک متقابل بیشتر بین دو طرف شده است.

فکر می کنم بازتاب خوبی برای ایران خواهد داشت و صرفا برای تقویت دیپلماسی ورزشی و حوزه ارتباطی بین الملل کشور نشست ها برگزار شده است .

وی خاطرنشان کرد: به فضل الهی و با حمایت دولت و مسئولان و در پرتو اجماع و وفاق بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و با تلاش حداکثری فدراسیون های ورزشی یک کاروان مقتدر و خوب را به المپیک 2020 توکیو اعزام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل کمیته ملی المپیک: هیچ نامه نگاری جدیدی با IOC نداشته ایم

دبیرکل کمیته ملی المپیک: هیچ نامه نگاری جدیدی با IOC نداشته ایم