مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 08:202020-01-17فرهنگي

کتاب «روانشناسی ارتباطات و اقناع» منتشر شد


کتاب «روانشناسی ارتباطات و اقناع؛ نظریه ها و کاربردها» نوشته کلود شابرول و میرونا رادو و با ترجمه محمدمهدی فتوره چی و نصراله قاسم پور از سوی پژوهشگاه فرهنگ، - کتاب روانشناسی ارتباطات و اقناع؛ نظریه ها و کاربردها نوشته کلود شابرول و میرونا رادو و با ترجمه محمدمهدی فتوره چی و نصراله قاسم پور از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب روانشناسی ارتباطات و اقناع؛ نظریه ها و کاربردها نوشته کلود شابرول و میرونا رادو با ترجمه محمدمهدی فتوره چی و نصراله قاسم پور از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.

این کتاب ترکیبی از تحقیقات انجام گرفته در حوزه ارتباطات اقناعی است که اصالت آن در گردآوری نتایج مطالعات روانشناسی، کاربردشناسی و تحلیل گفتمان به منظور بالا بردن سرعت دریافت، نزد کسانی است که می خواهند پیام را درک کنند، در مورد آن اقدامی را انجام دهند، و یا در مقابل آن مقاومت کنند.

در این اثر، برخی مفاهیم اساسی و آموزه های روان شناسی از جمله مدل های دو گانه پردازش اطلاعات در تحلیل گفتمان ها، ترس و اقناع، بویژه تکنیک ایجاد هشیاری از طریق ترس و کاربردهای متنوع آن در پیشگیری از آسیب ها، چگونگی مقاومت در برابر اقناع، مفهوم ارتباطات تعهدآور، و همچنین قضاوت های حل مساله، مدل سازی دو عاملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «روانشناسی ارتباطات و اقناع» منتشر شد

کتاب «روانشناسی ارتباطات و اقناع» منتشر شد