مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 08:102020-01-18ورزشي

فوتبال فئودال


یکی از دست آوردهای معکوس در وزارت ورزش، ایجاد قانون ملوک الطوایفی در فوتبال ایران است.

- علی دایلی  نظام ارباب رعیتی یا فئودال، همان نظامی اجتماعی - اقتصادی است که در نتیجهٔ فروپاشی جامعه برده داری یا در نتیجهٔ فروپاشی کمون اولیه (نظام اشتراکی) به وجود آمده و با وجود تنوع راه های رسیدن به آن، تقریباً در کلیه سرزمین های جهان وجود داشته است.

چند سالی است که با روی کار آمدن مدیریت و تفکر جدید در وزارت ورزش و جوانان، این موضوع برای علاقه مندان به ورزش مبرهن شده که بینش این وزارتخانه به تیم های سرخابی پایتخت، نگاهی کاملاً متفاوت توأم با حس مسؤولیت خاص و چاشنی نگرانی از وارد آمدن خدشه به اعتبار و عملکرد این دستگاه است.

این دیدگاه از سوی مباشران ورزش از جمله دست اندرکاران، تماشاگران، مدیران، مربیان و بازیکنان جایی به باور تبدیل شد که فرزند مسعود سلطانی فر، رسماً خود را به عنوان یکی از دو آتشه ترین هواداران تیم قرمزپوش پایتخت معرفی کرد.

پس از این موضوع بود که واکنش این وزارتخانه در قبال دو باشگاه معطوف به هجمه ها و مسیر این دو تیم از سایر باشگاه ها منفک شد، دو تیمی که از بودجه های کلان دولتی بهره می برند اما این اعتبارات برای تیم هایی که دارای سرمایه اجتماعی در شهرستان های فاقد امکانات و رفاه هستند، غیر قانونی قلمداد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال فئودال

فوتبال فئودال