مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 08:502020-01-18سياسي

27جایگاه برداشت آب شرب در شهرستان گناباد ایجاد می شود


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد گفت: 27جایگاه برداشت آب شرب در شهر های گناباد و کاخک ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، هادی حیدری نیا در جلسه بررسی وضعیت آب شرب شهرستان گناباد با بیان این خبر افزود: از این تعداد 15جایگاه در شهر گناباد و 12جایگاه در شهر کاخک احداث می شود.

وی با بیان اینکه این پروژه با مشارکت فرمانداری، شهرداری، شورای شهر، اداره اوقاف و امور خیریه، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و آبفای گناباد در حال اجراست خاطرنشان کرد: احداث جایگاه های آب شرب با مشارکت خیرین و در قالب طرح نذر آب اجرا می شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد، در دسترس قرار دادن آب کیفی به مشترکین و وجود شبکه جایگزین برای مواقع بحرانی را از جمله اهداف اجرای این پروژه عنوان و اظهار کرد: در فاز اول این پروژه، بیش از پنج کیلومتر توسعه شبکه آب شرب با اعتبار ده میلیارد ریال اجرا شد.

حیدری نیا با بیان اینکه فاز دوم پروژه با اعتبار اولیه 32میلیارد ریال آغاز شد، افزود:در مجموع تاکنون 14کیلومتر شبکه توزیع آب در شهر گناباد و 3/8کیلومتر شبکه توزیع آب در شهر کاخک اجرا شده است.

وی با اشاره به تکمیل دو جایگاه برداشت آب شرب در شهر گناباد، اظهار کرد: هم اکنون در شهر گناباد، علاوه بر در حال ساخت بودن دو جایگاه، برای احداث س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27جایگاه برداشت آب شرب در شهرستان گناباد ایجاد می شود

27جایگاه برداشت آب شرب در شهرستان گناباد ایجاد می شود