مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 10:552020-01-18حوادث

مرگ خاموش 2 جوان افغانی


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مرگ دو نفر بر اثر گازگرفتگی در یکی از باغات آبشار یاسوج خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مرگ دو نفر بر اثر گازگرفتگی در یکی از باغات آبشار یاسوج خبر داد.

محسن جلیل در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: ساعت 13 و 9 دقیقه ظهر امروز، گزارش گازگرفتگی دو نفر با co توسط مرکز دیسپچ دریافت شد که بلافاصله تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهارکرد: متاسفانه دو جوان تقریبا 20 ساله که اتباع خارجی(افغانی) هستند در این حادثه پیش از رسیدن نیروهای امدادی جان خود را از دست دادند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش مسمومیت ها بر اثر مونو کسید در دی ماه، تصریح کرد: همچنین ساعت 7 و 57 دقیقه امروز یک مورد مسمومیت با مونوکسید در روستای گلاله لوداب گزارش شد که بیمار ابتدا به مرکز درمانی و سپس به مرکز استان منتقل شد.

جلیل خواستار توجه مناسب و اصولی مردم نسبت به نصب لوازم گرمایشی و مونوکسید زا شد و بیان کرد: co رنگ و بو نداشته و تنها ایمنی نصب و هوشیاری در بکارگیری وسایل گرمایشی با آن مقابله می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ خاموش 2 جوان افغانی

مرگ خاموش 2 جوان افغانی