مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 05:062020-01-19اقتصادي

16 میلیارد ریال خسارت به کشاورزان گناباد وارد شد


مدیر جهاد کشاورزی گناباد روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بارش برف و یخبندان ناشی از آن طی یک هفته اخیر 16 میلیارد و 661 میلیون ریال خسارت در بخش کشاورزی این شهرستان به بار آورد.

علیرضا حسین زاده افزود: این وضعیت در سطح 6 هزار و 500 هکتار واحدهای کشت گلخانه ای مستقر در روستاهای بخش کاخک شهرستان گناباد خسارت به جا گذاشته است.

وی همچنین به تخریب تاسیسات و ساختمان یک واحد مرغداری در بخش کاخک گناباد به خاطر ریزش شدید برف اشاره کرد و ادامه داد: این واحد هنگام وقوع حادثه فعال نبود و مرغ در آن نگهداری نمی شد لذا خسارات وارده فقط در حد تاسیسات بوده است.

وی اظهار داشت: آذر ماه گذشته نیز کاهش دمای هوا و سرمازدگی ناشی از آن به یک سوم از سه هزار هکتار کشتزارهای زعفران این شهرستان 100 میلیارد ریال خسارت زد.

رییس اداره هواشناسی گناباد هم گفت: از ابتدای مهر ماه گذشته تاکنون بارش افزون بر 70 میلیمتر باران و برف در این شهرستان ثبت شده که این مقدار در مدت مشابه پارسال 61.

4 میلیمتر بود.

داریوش شیبانی افزود: درپی بارش شدید برف و یخبندان ناشی از آن حداقل دمای هوا در گناباد طی یک هفته گذشته به 11 درجه زیر صفر رسید.

وی ادامه داد: از اواخر روز شنبه و تا بامداد یکشنبه بارش ها در شهرستان گناباد به شکل باران و برف بوده و بارندگی در روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 میلیارد ریال خسارت به کشاورزان گناباد وارد شد

16 میلیارد ریال خسارت به کشاورزان گناباد وارد شد