مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 08:052020-01-19سياسي

هشدار فتاح به کسانی که املاک بنیاد مستضعفان را پس نمی دهند


اگر کسانی املاک بنیاد مستضعفان را تخلیه نکنند با حکم قضایی به سراغ آنها می رویم و در شرایط خاص علی رغم میل باطنی چاره ای جز اعلام اسامی آنها نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان در برنامه شنبه شب نگاه یک با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و عظمت حضور مردم در تشییع پیکر این شهید بزرگوار اظهار کرد: عظمت حضور مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی به دلیل نفس ذکیه او بود و خداوند محبت او را در دل مردم انداخت و همه شاهد بودیم حتی آن هایی که بعضاً با نظام زاویه داشتند و یا خارج نشین بودند هم از شهید سلیمانی به عنوان یک میهن پرست به نیکی یاد کردند.

رییس بنیاد مستضعفان خاطره ای از سفر به عراق دوران وزارتش را ذکر کرد و گفت: در دوره ای که وزیر بودم سفری به عراق داشتم و آن زمان جلال طالبانی رییس جمهور عراق بود؛ ما خصوصی دیداری داشتیم؛ در حین گفتگو، آقای طالبانی به من گفت، مدتی پیش در همین جا میزبان آقای سلیمانی بودم؛ در حین گفتگو با سردار سلیمانی، منشی من پیام داد که رییس جمهور (سابق) آمریکا، پشت خط است؛ آقای طالبانی به من گفتند وقتی با رییس جمهور (سابق) آمریکا صحبت کردم به او گفتم که می دانید چه کسی روبروی من است؛ ژنرال قاسم سلیمانی؛ آقای طالبانی گفت، وقتی من این را گفتم، (رییس جمهور آمریکا) گفت: جدی می گویی!؟ و ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فتاح به کسانی که املاک بنیاد مستضعفان را پس نمی دهند

هشدار فتاح به کسانی که املاک بنیاد مستضعفان را پس نمی دهند