مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 13:352020-01-19ورزشي

شماره 7 پروین برای همیشه بایگانی شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،براندائو جونیور پس از آن که به پرسپولیس پیوست، در همان شب عقد قرارداد اعلام کرد با شماره 7 در زمین حاضر خواهد شد و همچنین در نخستین مصاحبه اش، - مهم ترین شماره 7 تاریخ پرسپولیس، بدون هیچ حرف و حدیثی علی پروین محسوب می شود.

کسی که بیش از دو دهه به عنوان بازیکن و مربی در پرسپولیس حضور داشت و به نوعی این پیراهن را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،براندائو جونیور پس از آن که به پرسپولیس پیوست، در همان شب عقد قرارداد اعلام کرد با شماره 7 در زمین حاضر خواهد شد و همچنین در نخستین مصاحبه اش، از علی پروین رخصت گرفت! اما اهدای پیراهن شماره 7، در تمرین تیم رقم خورد؛ جایی که پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه خیریه عمل حضور یافت و با براندائو جونیور عکسی به یادگار هم گرفت تا فریمی با عنوان هفت جدید و قدیم ثبت شود.

شاید آن روز علی پروین هرگز فکرش را نمی کرد شماره 7 جدید و برزیلی پرسپولیس چنان کیفیت نازلی داشته باشد! دوستان صمیمی علی پروین در ادامه و با دیدن بازی های ضعیف برزیلی مدعی شدند او به این خاطر که پیراهن شماره 7 از سوی مدیران پیشین باشگاه به بازیکن بی کیفیتی مثل جونیور براندائو تقدیم شده، ناراحت و شاکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره 7 پروین برای همیشه بایگانی شد!

شماره 7 پروین برای همیشه بایگانی شد!