مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:252020-01-21اقتصادي

تمام شهرهای استان کرمانشاه دارای شبکه فاضلاب هستند


معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تمامی شهرهای استان تصفیه خانه فاضلاب دارند یا در حال اجراست.

- ایرج شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت تصفیه خانه های فاضلاب استان، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده تمام شهرهای استان کرمانشاه تا سال 1400 صاحب تصفیه خانه فاضلاب می شود.

وی با بیان اینکه تمامی شهرهای استان تصفیه خانه فاضلاب دارند یا در حال اجراست،گفت: هیچ شهری نداریم که تصفیه خانه آن به مرحله اجرا نرسیده باشد پیشرفت هر کدام از آن ها قابل توجه و متغییر است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ادامه داد: بحث فاضلاب بحث زیست محیطی دارد و با تکنولوژی مدرن تصفیه فاضلاب می توان 100 درصد جلوی هدر رفت پساب ها را گرفت که در بحث گردشگری و صنعت توریسم موثر واقع می شود.

وی به رویداد گردشگری روستایی 2020 استان کرمانشاه اشاره و بیان کرد: در حوزه روانسر که به دروازه اورامانات مرسوم است اجرای شبکه بخش اعظم آن انجام شده و تمام تلاشمان این است که خطوط انتقال منتهی می شود به رودخانه و بخش جاذبه گردشگری در روانسر به صورت کامل انجام شود.

شهبازی گفت: تصفیه خانه فاضلاب ثلاث باباجانی نیز در مراحل نهایی کار است و با اعتبارت امسال کار آن به پایان خواهد رسید و تصفیه خانه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام شهرهای استان کرمانشاه دارای شبکه فاضلاب هستند

تمام شهرهای استان کرمانشاه دارای شبکه فاضلاب هستند