مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 07:002020-01-21سياسي

رییس دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان منصوب شد


ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، طی حکمی احمدرضا هفتنی را به عنوان رییس دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمدرضا هفتنی با حکم رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، به عنوان رییس دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان منصوب شد.

در حکم انتصاب مهندس هفتنی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه آموزش عالی، و به پیشنهاد سرپرست استان به موجب این ابلاغ به سمت رییس دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان منصوب می شوید.

انتظار دارد با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی، صداقت کاری و توجه به امور صرفه جویی در بیت المال با بهره مندی از توانایی و تجربیات مفید اساتید، محققان و کارشناسان آن مجموعه در انجام وظایف محوله به خصوص امور ذیل اهتمام کافی را معمول دارید.

در این حکم امده است: تلاش در جهت ارتقا سطح آموزش های مهارتی با استفاده از اساتید مجرب و توانمند، تلاش در جهت تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه ها با مشارکت بخش خصوصی، کمک های خیرین و تفاهم نامه و قراردادها، تلاش برای جذب منابع مالی با استفاده از ظرفیت های محلی در راستای ارتقا سطح برنامه ها و تلاش در جهت تعامل مثبت و سازنده با سایر نهادها و دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی سطح استان و شهرستان را مد نظر قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان منصوب شد

رییس دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان منصوب شد