مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 07:402020-01-21اقتصادي

افزایش 7 درصدی بودجه دانشگاه خوارزمی در سال آینده نمی تواند پاسخگوی نیاز ها باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عزیزالله حبیبی، رییس دانشگاه خوارزمی در نشست خبری هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین درباره بودجه این دانشگاه گفت: - رییس دانشگاه خوارزمی گفت: 83 درصد بودجه دانشگاه برای پرسنل و شرکت ها است که با توجه به اینکه قرار است حقوق آن ها 15 درصد اضافه شود، افزایش 7 درصدی بودجه دانشگاه در سال آینده نمی تواند پاسخگوی نیاز های ما باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عزیزالله حبیبی، رییس دانشگاه خوارزمی در نشست خبری هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین درباره بودجه این دانشگاه گفت: در حال حاضر که وارد یازدهمین ماه سال 98 شده ایم تنها حدود 60 درصد از بودجه 98 تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: از این رو برای ادامه سال تحصیلی در حوزه بودجه نگرانی جدی وجود دارد؛ چرا که دانشگاه ها دارای یک سری هزینه های قطعی هستند که نمی توانند از آن ها صرف نظر کنند.

حبیبی با بیان اینکه بدهی دانشگاه خوارزمی در حال حاضر بالغ بر 20 میلیارد تومان است، عنوان کرد: انتظار جدی داریم که در ایام باقی مانده تا انتهای سال حمایت بهتر و بیشتری از بخش آموزش عالی شود و بودجه های مصوب به خوبی تخصیص یابد تا مشکلات مرتفع و بیشتر از پیش نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 درصدی بودجه دانشگاه خوارزمی در سال آینده نمی تواند پاسخگوی نیاز ها باشد

افزایش 7 درصدی بودجه دانشگاه خوارزمی در سال آینده نمی تواند پاسخگوی نیاز ها باشد