مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-21سياسي

پاسخ ترور سردار سلیمانی را نمی دادیم، ناامنی در منطقه بیشتر می شد


معاون بین الملل دفتر حفظ ونشر آثار مقام معظم رهبری گفت: اگر اقدام تروریستی آمریکا پاسخ داده نمی شد، موجب گسترش ناامنی در منطقه می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن پاک آیین معاون بین الملل دفتر حفظ ونشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای در دومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری، با محوریت تروریسم دولتی آمریکا و انتقام سخت که صبح امروز(سه شنبه) در مجموعه لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد اظهار داشت: ترور در زبان فارسی به معنی قتل سیاسی با اسلحه است.

وی با بیان اینکه تفاوت تروریسم دولتی با تروریسم در انجام دهنده این اقدام است، گفت: امروز مصادیق عمده تروریسم دولتی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، رژیم صهیونیستی با اقداماتی که در فلسطین اشغالی و ترورهای که انجام داده و به آن اعتراف کرده تروریسم دولتی است و آمریکا هم به بهانه حمایت از این رژیم دستش در این جنایات الوده است.

معاون بین الملل دفتر حفظ ونشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای گفت: آمریکا خود نیز نماد تروریسم دولتی است که از جمله این اقدامات می توان به حمله به افغانستان به بهانه حادثه 11 سپتامبر و همچنین تهاجم نظامی به عراق و جنایات فراوان در این کشورها اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ ترور سردار سلیمانی را نمی دادیم، ناامنی در منطقه بیشتر می شد

پاسخ ترور سردار سلیمانی را نمی دادیم، ناامنی در منطقه بیشتر می شد