مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:002020-01-21ورزشي

اهدای بازوبند پهلوانی به امید نوروزی


رییس هیئت کشتی فارس از اهدای بازوبند پهلوانی به امید نوروزی در آیین اختتامیه مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام پهلوان تختی خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس هیئت کشتی فارس از اهدای بازوبند پهلوانی به امید نوروزی در آیین اختتامیه مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام پهلوان تختی خبر داد.

محمد موسایی سه شنبه یکم بهمن ماه در یک کنفرانس خبری با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی که قرار است روزهای سوم و چهارم بهمن به میزبانی استان فارس در شیراز برگزار شود، گفت: به دلیل مشکلات ایجاد شده برای ایران در صحنه بین المللی، متاسفانه برگزاری جام جهانی کشتی در ایران لغو و مشکلاتی نیز برای برگزاری جام تختی آزاد در کرمانشاه ایجاد شد، اما علی رغم فشارهای زیادی که به کشتی ایران وارد شده، استان فارس بار برگزاری کشتی بین المللی فرنگی را به عهده گرفته است.

او با بیان اینکه همه بار این مسابقات به دوش فارس است و همه هزینه ها برای برگزاری رقابت ها در بالاترین سطح را استان بر عهده دارد، افزود: تاکنون حضور 150 کشتی گیر علاوه بر ایران از کشورهای ارمنستان، تاجیکستان، قزاقستان، قرقیزستان و روسیه قطعی شده است.

رییس هیئت کشتی فارس ادامه داد: همه این کشورها صاحب کشتی هستند؛ تمام قهرمانان جهان و المپیکی ارمنستان نیز در این رقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بازوبند پهلوانی به امید نوروزی

اهدای بازوبند پهلوانی به امید نوروزی