مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:302020-01-21بين الملل

انفعال ترامپ، انگیزه مداخله در انتخابات آتی را به روسیه می دهد


انتشار گزارش حمله سایبری سرویس اطلاعات نظامی روسیه به شرکت هولدینگ اوکراینی بوریسما برای بسیاری تعجب برانگیز نبوده است و احتمال مداخله روسیه در انتخابات 2020 نیز برای رای دهندگان آمریکایی مساله ای دور از ذهن نیست اما یکی از دلایل احتمال بروز چنین .

- انتشار گزارش حمله سایبری سرویس اطلاعات نظامی روسیه به شرکت هولدینگ اوکراینی "بوریسما" برای بسیاری تعجب برانگیز نبوده است و احتمال مداخله روسیه در انتخابات 2020 نیز برای رای دهندگان آمریکایی مساله ای دور از ذهن نیست اما یکی از دلایل احتمال بروز چنین مداخلاتی از سوی روسیه می تواند این باشد که آمریکا ابزار فشار کافی را برای دست برداشتن مسکو از این کار ارائه نکرده و روسیه می داند که ملزم به پرداخت بهای سنگینی برای اینگونه نفوذها نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن پست در سرمقاله خود با اشاره به گزارشی که اخیرا درباره نفوذ یک نهاد اطلاعاتی روسیه به شرکت نفت اوکراینی بوریسما منتشر شده، بر لزوم اقدام جدی مقامات آمریکایی علیه مداخله مسکو تاکید کرده و انفعال واشنگتن در برابر این تهدید انتقاد کرده است.

این روزنامه در سرمقاله خود نوشته است: این هشدار دهنده است که واکنش ها نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازیک شرکت امنیت سایبری مبنی بر حمله فیشینگ سرویس اطلاعات نظامی روسیه علیه هولدینگ بور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفعال ترامپ، انگیزه مداخله در انتخابات آتی را به روسیه می دهد

انفعال ترامپ، انگیزه مداخله در انتخابات آتی را به روسیه می دهد