مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:552020-01-21سياسي

حاج قاسم علمدار نظریه مقاومت در جهان است


مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب مقاومت است که در برابر مکتب سازش قرار می گیرد، مکتب حاج قاسم از همان ابتدای انقلاب، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب مقاومت است که در برابر مکتب سازش قرار می گیرد، مکتب حاج قاسم از همان ابتدای انقلاب، مکتب مقاومت بود، لذا حاج قاسم علمدار نظریه مقاومت در جهان است.

سردار عظیم ابراهیم پور اول بهمن ماه در گردهمایی فعالان حوزه ایثار و شهادت با محوریت مکتب حاج قاسم ، با اشاره به سابقه خود در روایت گری در اردوهای راهیان نور از سال 75، اظهار کرد: در این روایت گری ها تلاش شده است که نیازهای کف جامعه دیده شوند و بر اساس نیاز جوانان و نوجوانان مطالب بازروایی شوند.

وی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در جمع راویان دفاع مقدس، گفت: ایشان در این جلسه خصوصی توصیه داشتند که کارهای بزرگ رزمندگان را به نسل جوان انتقال دهیم تا جرأت و اراده انجام کار بزرگ را در آنان تقویت کنیم و ذهن آنان ارتقا یابد.

سردار ابراهیم پور ادامه داد: مقام معظم رهبری در یک جلسه دیگر فرمودند که راهیان نور فناوری دفاع مقدس است و در این جمله کوتاه، یک دنیا سخن وجود دارد، فناوری به معنای استخراج و ساماندهی و استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم علمدار نظریه مقاومت در جهان است

حاج قاسم علمدار نظریه مقاومت در جهان است