مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 15:302020-01-21ورزشي

فردا؛ دیدار بلندقامتان آمل مقابل نماینده سیرجان


تیم والیبال کاله آمل در حالی فردا مقابل فولاد سیرجان صف آرایی می کند که از حضور تماشاگران خود محروم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران ، بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، تیم کاله مازندران در بازی معوقه هفته هفتم لیگ برتر باشگاه های کشور با فولاد سیرجان که ساعت 17 فردا چهارشنبه در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) آمل برگزار می شود، از همراهی تماشاگران خود محروم است.

سرپرست تیم والیبال کاله مازندران گفت: با حکم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، تیم والیبال کاله از یک بازی خانگی از همراهی تماشاچیان خود محروم شد.

محمد شعبان پور افزود: این حکم را کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظران و مستندات ارائه شده، در بازی روز یکشنبه 29 دی تیم های کاله مازندران و پیکان تهران مازندران اعمال و به باشگاه کاله ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: به موجب رای صادره این کمیته، تیم کاله مازندران را به یک جلسه محرومیت از همراهی تماشاگران به علت فحاشی علیه بازیکن تیم پیکان و پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

تا پایان بازی های هفته دهم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم کاله مازندران با 8 بازی و کسب 14 امتیاز در رده هفتم و فولاد سیرجان هم با 7 امتیاز در رده دهم جدول سیزده تیمی این رقابتها قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا؛ دیدار بلندقامتان آمل مقابل نماینده سیرجان

فردا؛ دیدار بلندقامتان آمل مقابل نماینده سیرجان