مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 17:552020-01-21سياسي

نهمین نمایشگاه شهر هوشمند در مشهد افتتاح شد


نهمین دوره نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند همزمان با بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ امروز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، نهمین دوره نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند همزمان با بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ دقایقی پیش با حضور سید ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح شد.

این نمایشگاه با هدف بسترسازی مناسب و پاسخ به نیازهای شهرهوشمند، با برگزاری نشست های تخصصی، کارگاه ها و پنل های آموزشی، برنامه ها و چالش های تخصصی کار خود را آغاز کرد.

امشب و در حاشیه نهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند تفاهم نامه همکاری مشترک میان شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی در حوزه تبادل اطلاعات و فناوری برای خدمات رسانی و پاسخگویی به شهروندان در حوزه املاک با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات امضا شد، همچنین در این نمایشگاه از اپلیکیشن تخصصی شهر من رونمایی شد.

نهمین نمایشگاه شهر هوشمند همزمان با بیست و دومین نمایشگاه الکامپ، یکم تا چهارم بهمن ماه با حضور شرکت های استارت آپی و نوآور در حوزه هوشمندسازی خدمات و معرفی شرکت های پیش رو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در مشهد برپا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین نمایشگاه شهر هوشمند در مشهد افتتاح شد

نهمین نمایشگاه شهر هوشمند در مشهد افتتاح شد