مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 19:552020-01-21سياسي

برتری کانون صاحب الزمان (عج) یزد در بین 25 هزار کانون فرهنگی کشور


یزد مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد از برتری کانون صاحب الزمان (عج) یزد بر اساس ارزیابی سامانه «فهما» در بین 25 هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد کشور خبر داد.

- یزد مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد از برتری کانون صاحب الزمان (عج) یزد بر اساس ارزیابی سامانه فهما در بین 25 هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مظفر سالاری روز سه شنبه در نشستی خبری با اشاره به اینکه مساجد پایگاه انقلاب و خاستگاه اسلام هستند، اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز بزرگترین تشکل و نهاد بزرگ دینی در کشور به شمار می روند.

وی با تاکید بر اینکه برای رونق بیشتر مساجد باید از ظرفیت دستگاه های مختلف استفاده شود، افزود: به دنبال تعامل گسترده تر و بیشتر با دستگاه هایی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، بسیج مساجد و … هستیم.

سالاری عنوان کرد: یکی از دغدغه های موجود در حوزه ساماندهی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، داشتن یک بانک اطلاعاتی کامل از کانون ها است که در این راستا سامانه فرهنگی هنری مساجد ایران با عنوان اختصاری فهما از آبان ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده و چهارم بهمن ماه جاری فاز اول آن به پایان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری کانون صاحب الزمان (عج) یزد در بین 25 هزار کانون فرهنگی کشور

برتری کانون صاحب الزمان (عج) یزد در بین 25 هزار کانون فرهنگی کشور