موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 05:252020-01-22اقتصادي

حاشیه سازی برای ذرت های اخراجی!


ذرت های آلوده این بار به بهانه شیرهای آلوده به سم آفلاتوکسین حاشیه ساز شدند؛ ادعایی که طی زنجیره ای از خوراک دام تا شیر مصرفی مردم چرخیده و تبعات خاص خود را به همراه داشته است.

- ذرت های آلوده این بار به بهانه شیرهای آلوده به سم آفلاتوکسین حاشیه ساز شدند؛ ادعایی که طی زنجیره ای از خوراک دام تا شیر مصرفی مردم چرخیده و تبعات خاص خود را به همراه داشته است.

این در حالی است که این ذرت ها مدت هاست از مرحله واردات کنار رفته و در حال خروج تدریجی از کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ظاهرا قرار نیست ماجرای ذرت های آلوده تمام شود و هرگاه گروهی با اعلام این موضوع یا مواردی که به نوعی ذرت های آلوده ربط داده می شوند، مسائلی مطرح می کنند که سندی برای مصرف آنها ارائه نمی شود.

در این حالت فقط نگرانی در بین مردم برای مصرف محصولات مرتبط ایجاد می شود و به تبع آن به خسارت هایی برای صنایع غذایی می انجامد.

در ماه های گذشته ماجرای ذرت های آلوده به طور خاص در سطح اخبار رسانه ها قرار گرفت.

ذرت هایی که از سال 1395 به تدریج وارد شدند اما در گمرکات باقی ماندند و بعد از بررسی سازمان ملی استاندارد مشخص شد که بخشی از آن به دلیل وجود سم آفلاتوکسین که حد آن بالاتر از میزان مجاز قابل استفاده در ایران بود، امکان استفاده در کشور را نداشت و بلوکه شد تا اینکه در نهایت تصمیم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه سازی برای ذرت های اخراجی!

حاشیه سازی برای ذرت های اخراجی!