مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 06:552020-01-22اقتصادي

148میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان کشاورزی آبیک پرداخت می شود


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت: بیش از 148 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 به بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان پرداخت خواهد شد.

- بیژن لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این میزان تسهیلات به 48 پرونده تخصیص یافته که در کمیته تخصصی این شهرستان تصویب و جهت بررسی نهایی به مدیریت های تخصصی سازمان جهاد کشاورزی استان ارسال شده است.

وی افزود: از این تعداد 28 پرونده مربوط به محصولات گلخانه ای و گیاهان دارویی، 17 پرونده حوزه دام و طیور و 3 پرونده نیز مربوط به صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی بوده است.

به گفته ی وی؛ تاکنون از این میزان تسهیلات به پنج طرح کشاورزی به مبلغ حدود پنج میلیارد تومان پرداخت و ما بقی پرونده ها در کمیته های تخصصی استان و یا شعب بانک های مربوطه در دست اقدام هستند.

لطفی تصریح کرد: این تسهیلات توسط سه بانک عامل کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک پرداخت و نرخ سود این تسهیلات برای طرح های محصولات گلخانه ای و گیاهان دارویی مناطق کمتر توسعه یافته 7 درصد و مناطق برخوردار 9 درصد و همچنین این نرخ برای طرح های دام و طیور 15 درصد تعیین شده است.

وی یادآور شد: متقاضیان تسهیلات تبصره 18، با در دست داشتن مدارک پروانه تأسیس یا بهره برداری، مجوز آب، تغییر کاربری و مجوز محیط زیست ضمن مراجعه به سامانه یکپارچه تسهیلات اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

148میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان کشاورزی آبیک پرداخت می شود

148میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان کشاورزی آبیک پرداخت می شود