مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 10:102020-01-22سياسي

آغاز به کار سومین همایش ملی «فقه و هنر» در شیراز


سومین همایش ملی «فقه و هنر» با موضوع تئاتر و سینما با حضور اندیشمندان، فرهنگوران، هنرمندان و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در محل سالن اجتماعات کتابخانه اسناد ملی فارس در شیراز آغاز شد.

- ایسنا/فارس سومین همایش ملی فقه و هنر با موضوع تئاتر و سینما با حضور اندیشمندان، فرهنگوران، هنرمندان و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در محل سالن اجتماعات کتابخانه اسناد ملی فارس در شیراز آغاز شد.

این همایش که طی روزهای دوم و سوم بهمن ماه جاری در شیراز برگزار می شود دارای 3 پنل است که در پنل نخست آن حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز؛ عبدالرزاق موسوی، رییس شورای اسلامی شهر شیراز؛ آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز؛ سیدمحمدحسین نواب، مدیر مدرسه اسلامی هنر؛ آیت الله ابوالقاسم علیدوست، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه، مدرس خارج فقه و اصول و دبیر علمی همایش سخنرانی خواهند کرد.

حجت الاسلام هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضاییه و رییس اسبق مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما؛ شاهسواری، تهیه کننده و مدیرخانه سینما؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، مدرس خارج فقه و اصول و رییس مرکز تحقیقات اسلامی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از دیگر سخنرانان این همایش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار سومین همایش ملی «فقه و هنر» در شیراز

آغاز به کار سومین همایش ملی «فقه و هنر» در شیراز