مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:002020-01-22اجتماعي

پرسشی از متفکر نصب دوربین مدار بسته در سایت های کاوش


«چطور است که نصب دوربین های مدار بسته در محل کار باستان شناسان در اولویت قرار گرفته است ولی محوطه های ملی و جهانی ما در اولویت نیستند؟ از سوی دیگر، - چطور است که نصب دوربین های مدار بسته در محل کار باستان شناسان در اولویت قرار گرفته است ولی محوطه های ملی و جهانی ما در اولویت نیستند؟ از سوی دیگر، ملاحظه های حفاظتی و امنیتی برای نصب دوربین های مدار بسته در محل های کاوش باستان شناسان با پرسش ها و تردیدهای جدی روبه رو می شود و قابل توجیه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 24 آذر امسال در نامه ای که به دفتر بهروز عمرانی - رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری- فرستاده شده، اعلام شده است که در پنجم آذر نسبت به ایجاد کمیته ای به نام کمیته راهبری حفاظت الکترونیک تاکید شده و حتی بر بررسی لزوم نصب دوربین های مدار بسته 24 ساعته در محل کاوش های باستان شناسی و تحویل آثار مکشوفه به امنای اموال تاکید شده است.

در این نامه از پژوهشگاه خواسته شده است تا نخست دستورالعمل نحوه مستندنگاری کاوش های باستان شناسی تهیه و برای بررسی به این کمیته ارسال شود.

همچنین تاکید شده تا پیش از صدور مجوزهای باستان شناسی در شورای اعتبارسنجی پژوهش، دستورالعمل نحوه مستندنگاری بررسی و اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسشی از متفکر نصب دوربین مدار بسته در سایت های کاوش

پرسشی از متفکر نصب دوربین مدار بسته در سایت های کاوش