مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:202020-01-22اقتصادي

مجموعه دلفیناریوم چراغ خاموش فعال شد


علیرغم اینکه مدتی پیش مدیر روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد به دلیل تلف شدن یک دلفین، مجموعه دلفیناریوم تعطیل است اما در حال حاضر مجموعه دلفیناریوم چراغ خاموش فعال شده و فروش بلیت در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، اواخر پاییز امسال خبر تلف شدن یک دلفین به نام آلفا در مجموعه دلفیناریوم برج میلاد خبرساز شد و همان زمان جاوید کسری مدیر روابط برج میلاد اعلام کرد به دلیل حواشی تلف شدن یک دلفین در مجموعه دلفیناریوم این مجموعه تعطیل است.

وی افزود: مجموعه دلفیناریوم توسط برج میلاد به پیمانکار اجاره داده شده ولی مجوز فعالیت آنها را سازمان محیط زیست صادر کرده است.

مدیریت برج میلاد از جنبه های حقوقی در حال بررسی بر روی این مسأله است و متاسفانه پیمانکار مجموعه دلفیناریوم مرگ دلفین را به ما دیر اطلاع داده بودند.

مدیر روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: به پیمانکار مجموعه دلفیناریوم اعلام کرده ایم که برگزاری مراسم در این مجموعه را کنسل کنند و فعالیت این مجموعه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود و در صورتی که تخلف پیمانکار محرز شود، برخوردهای لازم انجام خواهد گرفت و واحد حقوقی برج میلاد پیگیر این موضوع است.

اما امروز برخی از مخاطبان فارس در تماس با این خبرگزاری خبر از فعالیت مجموعه دلفیناریوم دادند و تماس خبرنگار ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه دلفیناریوم چراغ خاموش فعال شد

مجموعه دلفیناریوم چراغ خاموش فعال شد