مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 10:352020-01-23سياسي

از اعتیاد تا کارآفرینی/ وقتی اراده دست به کار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، من از معدود افرادی نیستم که از دوران نوجوانی اعتیاد داشتم، آن منیتی که شاید بیشتر نوجوانان درگیر آن هستند در زمان نوجوانی دامن گیر بنده نیز شد ، اینها نخستین جملات علیرضا شهبازی کارآفرینی زنجانی است که با تولد دوباره به زندگی بازگشته است.

علیرضا شهبازی متولد سال 1357 با شش برادر و خواهر است که حالا کارآفرین و مدیر نمونه کشوری است، روزگاری غرق در اعتیاد بوده و به گفته خودش برای تأمین مواد مورد نیازش قرض هم کرده است.

روایت زندگی این کارآفرین نمونه از آنجایی آغاز می شود که علیرضای نوجوان برای آنکه ثابت کند، به بلوغ رسیده است، سیگار کشیدن را آغاز و کم کم غرق در منجلاب اعتیاد گرفتار می شود.

مدیر شایسته ملی، کارآفرین نمونه استانی، کارآفرین نمونه کشوری، مدیر نمونه کشوری تنها گوشه ای از موفقیت هایی است که علیرضا شهبازی به آن دست یافته است، اما به هیچ کدام افتخار نمی کند چرا که اعتقاد دارد بزرگترین کار و موفقیت زندگی او بهبودی و بازگشت از منجلاب اعتیاد است.

علیرضا شهبازی می گوید: زمانی که تازه شروع به کشیدن سیگار کردم، تا پنج سال خانواده ام از موضوع بی اطلاع بودند و به روش های مختلف تلاش می کردم که این موضوع را از آنها پنهان کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اعتیاد تا کارآفرینی/ وقتی اراده دست به کار می شود

از اعتیاد تا کارآفرینی/ وقتی اراده دست به کار می شود