مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:002020-01-23اجتماعي

وقف 167مکان درمانی در مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران: 167مکان درمانی مازندران موقوفه است و این یعنی وقف در بخش های مختلف جامعه به مردم خدمت رسانی می کند.

- مرکز مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در دوره آموزشی مبلغان بومی مازندران با اشاره به وقف 167مکان درمانی در مازندران توسط واقفان خیر اندیش گفت: اوقاف در خدمات دهی به نیازمندان در کنار کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار دارد و بر اساس نیت واقف اقدام به کمک به نیازمندان می کند.

او با بیان اینکه مردم اعتقاد قوی به امامزادگان و بقاع متبرکه استان دارند، گفت: حدود 200پروژه عمرانی بقاع متبرکه و موقوفات در مازندران در حال اجراست که دارای طرح جامع هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مازندران حدود 8هزار مکان مذهبی دارد که در این زمینه یکی از استان های شاخص کشور به شمار می رود.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه روحانیان بومی مستقر در بقاع متبرکه باید نیاز های روز جامعه و منطقه را بررسی کنند و به آن بپردازند، گفت: مسائل شرعی باید بین نماز های یومیه در بقاع متبرکه به نمازگزاران بیان شود.

وی با بیان اینکه روحانیان نقش مهمی در بیان معارف دینی به مردم دارند، افزود: فعالیت های اوقاف با حضور روحانیان جهش بزرگی داشته است که شاهد اجرای نیات واقفان خیراندیش هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف 167مکان درمانی در مازندران

وقف 167مکان درمانی در مازندران