مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 19:202020-01-23سياسي

نمایشگاه حدیث غربت در لامرد آغاز به کار کرد


هفتمین نمایشگاه حدیث غربت لامرد که به گوشه هایی از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) می پردازد، همزمان با ایام فاطمیه آغاز به کار می کند.

- لامرد- هفتمین نمایشگاه حدیث غربت لامرد که به گوشه هایی از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) می پردازد، همزمان با ایام فاطمیه آغاز به کار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدهاشم موسوی دبیر اجرایی نمایشگاه حدیث غربت حضرت فاطمه زهرا (س) لامرد در آیین آغاز به کار این نمایشگاه به بیان گزارشی از روند ساخت و آماده سازی این نمایشگاه پرداخت و گفت: نمایشگاه حدیث غربت همزمان با ایام فاطمیه برای هفتمین سال متوالی در لامرد راه اندازی می شود.

وی گفت: غرفه های این نمایشگاه شامل غرفه غدیر، سقیفه، مسجدالنبی، خانه حضرت زهرا (س)، سبک زندگی فاطمی، باغ فدک، قبرستان بقیع، نماد ضریح امام حسین (ع)، جنایات آمریکا در شهر من، جبهه مقاومت، مهدویت، نمایش و تئاتر، بین الحرمین، حسینیه کودک است.

سیدهاشم موسوی در ادامه به برنامه های عمومی این نمایشگاه بزرگ فاطمی در جنوب استان فارس پرداخت و تصریح کرد: بزرگترین سفره حضرت رقیه (س) در شب دوشنبه با مداحی حاج مهدی منصوری و در شب سه شنبه تعزیه حضرت زهرا (س) و همچنین در شام شهادت نیز تشییع نمادین تابوت حضرت زهرا با مداحی حاج حسن بیتویی از تهران خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه حدیث غربت در لامرد آغاز به کار کرد

نمایشگاه حدیث غربت در لامرد آغاز به کار کرد