مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 05:152020-01-24سياسي

در انتظار «رییس»


دقیقا دوسال و یک ماه از حکم چهار ساله رییس جمهوری برای رییس جمعیت هلال احمر کشورمان گذشته بود که علی اصغر پیوندی ، عطای ماندن در ساختمان صلح را به لقایش بخشید و استعفا داد، - استعفایی که با گذشت بیش از 50 روز از آن، منجر به انتخاب رییسی جدید برای جمعیت هلال احمر نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، علی اصغر پیوندی، متولد 1341 در شهرستان سرخه و دارای تخصص گوش و حلق و بینی آخرین رییس جمعیت هلال احمر در ایران است که گرچه از حدود 50 روز پیش از سمت خود استعفا داده است، اما تاکنون فرد دیگری به عنوان جایگزینش از سوی رییس جمهوری حکم دریافت نکرده است.

همین موضوع حواشی زیادی را پیرامون این جمعیت مطرح کرده است، حواشی که با بروز سیل در استان سیستان و بلوچستان به اوج خود رسید.

حواشی در جمعیت هلال احمر اما مربوط به همین ماه های اخیر نیست، بلکه حدود یک سال بعد از ریاست پیوندی بر این جمعیت خود را به شکل پررنگی نشان داد، آنجایی که دبیرکل وقت هلال از سوی پیوندی برکنار شد و طی مدت کوتاهی منجر به استعفای شماری از مدیران میانی در ساختمان صلح شد، پس از آن روند تغییرات در برخی از پست های مدیریتی هلال نیز آغاز شد و ظرف کمتر از یک سال اکثر مدیران در جمعیت هلال احمر تغییر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتظار «رییس»

در انتظار «رییس»