مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:002020-01-24سياسي

ریشه قدرت امروز کشور مرهون اقتدار به ائمه وتقوای الهی


ریشه قدرت امروز کشور ما در مقابل کثیف ترین قدرت دنیا مرهون آموزه های دینی ، اقتدار به ائمه و تقوای الهی و جهاد در راه خدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه این هفته بااشاره به آثار مثبت سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته گفت: سخنرانی رهبری پس از هشت سال تمام فتنه ها را در هم کوبید و به قدرت می توان گفت سخنان ایشان به وقت و به جا بود همه نکات را به مردم و دنیای کفر گوشزد کردند.

حجت الاسالام سید مجتبی میردامادی حضور معجزه گونه ملت فهیم ایران را در تشییع پیکر پاک سردار شهید قاسم سلیمانی سیلی محکمی بر تهدید های آمریکای تروریست برشمرد و افزود: اقدام سپاه در هدف قرار دادن بزرگترین پایگاه آمریکا در خاورمیانه معجزه ای بود که به جهانیان عزت و اقتدار ایران را در تمام عرصه ها اثبات کرد.

وی با بیان اینکه در تاریخ آمریکا تا به حال احدی جرات سیلی زدن به آمریکا را نداشت گفت: آمریکا و هم دستانش باور نمی کردند ایران چنین قدرت و جسارتی داشته باشد که بتواند با موشک های ایرانی این گونه انتقام سختی بگیرد.

خطیب جمعه اصفهان همچنین با انتقاد از مذاکره و مصالحه با اروپایی ها گفت: 41 سال است که تمام قدرت های استکباری دست به دست هم دادند تا ایران را به عقب برگرداند که در تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه قدرت امروز کشور مرهون اقتدار به ائمه وتقوای الهی

ریشه قدرت امروز کشور مرهون اقتدار به ائمه وتقوای الهی