مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:112020-01-25سياسي

سالک: آمریکا با مسدود کردن خبرگزاری فارس میزان اعتقادش به آزادی بیان را نشان داد


آمریکا با مسدود کردن خبرگزاری فارس میزان اعتقادش به آزادی بیان را نشان داد.

- حجت الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مسدود کردن خبرگزاری فارس توسط آمریکا، گفت: آمریکایی ها کوچکترین توجهی به حقوق و قوانین بین المللی در رابطه با خبرنگاران و خبرگزاری ها ندارند و دست به مسدودسازی خبرگزاری فارس می زنند.

وی افزود: از سوی دیگر این اقدام و اقداماتی از این دست به نفع آمریکا نخواهد بود بلکه باعث می شود خبرگزاری فارس که در راستای نظام جمهوری اسلامی گام برمی دارد و تحلیل و خبر دارد و فعال است محکم تر به مسیر خود ادامه خواهد داد؛ البته این اقدام برای آمریکا نتیجه عکس به همراه خواهد داشت.

  عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: ما مطمئن هستیم که با مسدودسازی خبرگزاری فارس توسط آمریکا شکست دیگری این بار از جریان خبری در دنیا به آمریکا تحمیل خواهد شد.

سالک خاطرنشان کرد: فارس باید با قدرت بایستد و البته خواهد ایستاد و تلاش کند که نقطه نظرات خودش را به تمام خبرگزاری های جهان منتقل کند.

  وی افزود: همان طور که امام (ره) و مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما با قدرت به پیش خواهیم رفت و خبرگزاری فارس رسالت خبری خود را همانند گذشته ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالک: آمریکا با مسدود کردن خبرگزاری فارس میزان اعتقادش به آزادی بیان را نشان داد

سالک: آمریکا با مسدود کردن خبرگزاری فارس میزان اعتقادش به آزادی بیان را نشان داد