مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:302020-01-25اقتصادي

سوء تفاهمی میان اعضای شورا به وجود آمده بود/افزایش 20 درصدی عوارض شهری کرمان


رییس شورای شهر کرمان در پاسخ به این سوال که گفته می شود برخی عوارض شهری نسبت به گذشته 10 برابر افزایش پیدا کرده است؟ اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و افزایش تعرفه ها صرفا براساس قانون و ضوابط بوده است و اگر شورای شهر مصوبه ای خلاف قانون را تصویب کند در کمیته .

- ایسنا/کرمان رییس شورای شهر کرمان در پاسخ به این سوال که گفته می شود برخی عوارض شهری نسبت به گذشته 10 برابر افزایش پیدا کرده است؟ اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و افزایش تعرفه ها صرفا براساس قانون و ضوابط بوده است و اگر شورای شهر مصوبه ای خلاف قانون را تصویب کند در کمیته انطباق تصویب نخواهد شد.

محمد فرشاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص درگیری پیش آمده در آخرین جلسه شورای شهر میان برخی اعضای شورا گفت: دعوای مطرح نبود بلکه یک بگو مگویی با تن صدای کمی بلند بود که این موضوع نیز صرفا به دلیل اختلاف نظر در خصوص لوایح درآمدی بین شهردار و برخی از اعضای شورا بود.

وی با بیان این مطلب که این موضوع سوء تفاهمی بود که رفع و فیصله داده شد و لوایح نیز به تصویب شورای شهر کرمان رسید، تصریح کرد: در این موضوع اختلافات فنی و برداشت های فنی در برخی لوایح به وجود آمده بود که شهردار توضیحات لازم را ارایه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء تفاهمی میان اعضای شورا به وجود آمده بود/افزایش 20 درصدی عوارض شهری کرمان

سوء تفاهمی میان اعضای شورا به وجود آمده بود/افزایش 20 درصدی عوارض شهری کرمان