مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 14:152020-01-25سياسي

تهران نباید جزیره ای اداره شود


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران راه حل اصلی حل مشکلات حریم تهران را پرهیز از تفریق سیاسی و بخشی نگری عنوان کرد.

- رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران راه حل اصلی حل مشکلات حریم تهران را پرهیز از تفریق سیاسی و بخشی نگری عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سالاری عصر امروز در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه هوشمند حریم شهر تهران با بیان این که از دوره مدیریت شهری گذشته توجه به حریم و پایش آن در دستور کار شهرداری قرار گرفت گفت: بر همین اساس مجموعه گسترده ای از خدمات از سوی سامانه های اطلاعات مکانی ، قرار بود به مردم ارائه کنند اما این اطلاعات خام هنوز هم برای افراد کارایی ندارد.

وی با بیان اینکه این اطلاعات باید آنالیز و تبدیل به دیتا شوند تا از آن استفاده کنیم ، گفت: به عنوان مثال حداقل کاری که سامانه اطلاعات مکانی طرح جامع شهر تهران می بایست انجام می داد این بود که به ما مدیران شهری آلارم می داد که ظرفیت کدام مناطق از حدود مجاز فراتر رفته اما این کار را نکرد و ما نیز نتوانستیم از اطلاعات آن استفاده درست کنیم.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه نمی توان از برخی اطلاعات استفاده کرد چرا که اطلاعات مبتنی بر بهره برداری، تحلیل و آنالیز بارگذاری نشده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران نباید جزیره ای اداره شود

تهران نباید جزیره ای اداره شود