مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 04:402020-01-26اقتصادي

طرح مسکن ملی دهک های پایین را خانه دار نمی کند


در طرح جدید تامین مسکن، تسهیلات بالا رفته ولی سود تسهیلات مسکن نیز بالاست و با این طرح دهک های پایین جامعه باز توان خانه دار شدن را ندارد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: در طرح جدید تامین مسکن، تسهیلات بالا رفته ولی سود تسهیلات مسکن نیز بالاست و با این طرح دهک های پایین جامعه باز توان خانه دار شدن را ندارد.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای تأمین مسکن با تاکید بر اینکه باید همه ی تلاش ها درجهت تأمین مسکن برای دهک های پایین جامعه به کار گرفته شود، اظهار کرد: با وجود برنامه های بسیاری که برای ساخت مسکن در کشور صورت گرفته اما هنوز برنامه مشخصی برای تأمین مسکن اقشار ضعیف جامعه ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه باید راه های دیگری برای کاهش قیمت تمام شده مسکن برای دهک های پایین جامعه ایجاد شود، گفت: طرح مسکن مهر طرح خوبی بود اما در عمل به خوبی اجرا نشد و مشکلاتی را برای دولت و مردم ایجاد کرد.

استاندار ایلام تصریح کرد: در مسکن مهر قاعده و هدف خوب بود ولی هیچ گاه در عمل به خوبی اجرا نشد چون قرار بود اجاره به شرط تملیک باشد و سهم بانک ها و دولت و سهم آورده متقاضیان در نظر گرفته شود اما در بحث سهم آورده اقشار آسیب پذیر توان تأمین آن را نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مسکن ملی دهک های پایین را خانه دار نمی کند

طرح مسکن ملی دهک های پایین را خانه دار نمی کند